Esittelyssä projektit – Ruokaboksin edustaminen asiakashankkijana

Asiakashankkijan työ vaatii hyvää itsensä motivointia.
Asiakashankkijan työ vaatii hyvää itsensä motivointia.

Tervetuloa tutustumaan yhteen kuluttajamyynti projekteistamme. Meille töihin tullessasi saatat todennäköisimmin toimia myyjänä kyseisessä projektissa varsinkin, mikäli sinulla ei ole aiempaa myyntikokemusta. Ruokaboksi.fi pääset tutustumaan tarkemmin edustamaamme yritykseen.

Asiakashankkijan työn tavoite ja käytäntö

Asiakashankkijan työn päätavoite on hankkia edustettavalle yritykselle asiakkaita. Meille tärkeää on keskittyä myymään ja kohtelemaan asiakkaita niin, että heistä tulee mahdollisimman pitkäaikaisia.

Käytännössä työ tapahtuu avotoimistolla omalla työpisteellä ottaen asiakkaisiin yhteyttä tietokoneella soittojärjestelmän kautta.

Asiakashankkija toimii jokaisessa asiakastilanteessa edustettavan brändin äänenä. On tärkeää, että brändistä jätetään asiakkaalle positiivinen kuva, vaikkei hän olisikaan valmis ostamaan. Hän saattaa kuitenkin olla asiakas vielä tulevaisuudessa.

Ruokaboksin myyjämme vastaavat

1. Helppo vai vaikea palvelu myydä?

💬 - Riippuu paljon asiakkaasta mutta helppo, kun löytää asiakkaalle oman kulman lähestyä. Lähtökohtaisesti palvelusta enemmän tietoa olevalle asiakkaalle on helpompi myydä kuin siitä täysin tietämättömälle.

💬 - Selkeä, kun jokaiselle asiakkaalle on valmiina, mitä sanoa. Jos asiakas jo tietää tuotteen, hänelle argumenttina on halvempi hinta ja uudistukset ja jos asiakas ei tiedä palvelusta mitään, täytyy asiakkaalle tuoda esiin palvelun tarpeellisuus ja luoda luottamus.

Maineikkaan brändin palvelun myynti on oivallinen myyjälle ilman aiempaa myyntikokemusta.

💬 - Itse sitoutuneena Ruokaboksin käyttäjänä olen kokenut palvelun hyödyt henkilökohtaisesti. Nämä, kun saisi perusteltua jokaiselle asiakkaalle samalla tunteella heidän tilanteeseen sopivaksi, niin myynti olisi äärettömän helppoa. Tämä vaatii kuitenkin taitoa. Oman kokemukseni kautta pystyn aidosti tuomaan esille haluni levittää tietoisuutta palvelusta muillekin.

2. Mitä työ vaatii myyjän luonteelta ja taidoilta?

💬 - Myynti on opittavissa oleva taito, mutta tietyt luonteenpiirteet ovat eduksi myynnissä kuten

  1. Rohkeus
  2. Sanavalmius
  3. Määrätietoisuus
  4. Henkinen kestävyys

Tärkeimpiä opittavia taitoja ovat

  1. Perustelu taidot
  2. Nopea reagointi
  3. Mielenkiinnon herättäminen
  4. Asiakkaan tarpeen löytäminen ja siihen vastaaminen

  5. Taito kuunnella asiakasta ja ymmärtää hänen arvonsa

  6. Asiakkaan sanomisista oleellisten asioiden poimiminen

3. Millaista työ on luonteeltaan?

💬 - Ruokaboksin myynnissä tilanteet vaihtuvat melkoisesti. Työtä kuvailisin intensiiviseksi ja vauhdikkaaksi, vaikkei se siltä näytäkään. Tässä työssä kaikki tapahtuu hyvinkin oman pään sisällä, mikä vaatii paljon itsensä motivointia. 

Yhteistyöstämme Ruokaboksin kanssa

Olemme edustaneet Ruokaboksia jo useita vuosia. Meille kyseessä on siis erittäin tuttu ja luotettava yritys, jonka kanssa olemme tehneet tiiviisti yhteistyötä. Tarjoamme uusille myyjillemme ylpeinä mahdollisuutta kasvattaa arvostetun brändin liiketoimintaa.

Nyt kontaktoimme Ruokaboksin asiakkaita tarjoten asiakkaille heille parhainta Ruokaboksin ratkaisua starttieduin.

Projektissa myynti on suunniteltu myyjälle mahdollisimman helpoksi. Itse palvelun kysyntä on varmistettu, se on aina ajankohtainen ja eri ratkaisut on rakennettu sopiviksi monenlaisiin talouksiin. Näin varmistamme asiakkaiden valmiiksi myönteisen vastaanoton.

Työpaikka hakusessa?

Kysy lisää: Janiina Kekkonen, 044 526 4462, janiina.kekkonen@mjdynastia.fi

tai

Kerro meille itsestäsi jättämällä työhakemus!