Myynnin ulkoistamisen palvelut B2B ja B2C alasta riippumatta

Buukkaus
- Buukkarit käyntikorttinasi
- Fiksut kontaktointi ajankohdat
- Tarkat kirjaukset

Asiakashankinta
- Uusasiakashankinta
- Liidihankinta
- Passivoituneiden asiakkaiden aktivointi

Asiakaspalvelun ulkoistaminen
- Myynnillinen asiakaspalvelu
- Win back
- Oleellisten palautteiden kerääminen

Myynnin ulkoistaminen
- Myynnin kehittäminen
- Tuote/palvelu kehittäminen
Suuret & pienet asiakasmäärät pysyviksi, tyytyväisiksi asiakkaiksi

Myynnin laatumme kuuluu asiakkaillesi
Teemme myyntiä brändisi mukaisesti. Asiakastilanteissa keskitymme selkeyteen ja nopeaan reagointiin. Käytämme jokaisen asiakkaan kohdalla pelisilmää ja kuuntelemme aidosti asiakasta. Koulutamme ja valmennamme myyjiämme jatkuvasti, mikä takaa korkean suoritustason ja tasaisen tuloksen.
Kumppanuuteemme kuuluu tiivis yhteistyö
Takaamme sinulle räätälöidyt tarkat raportit, välittömän puuttumisen reklamaatioihin, epäkohtiin ja muihin haasteisiin sekä aktiivisen kehitysideoiden esittämisen.
Noudatamme ASML:n käytänne sääntöjä ja Reilun Työnantajan kriteereitä.
Vahva ymmärrys myynti- ja asiakaspalvelutoimeksiantoihin
Olemme erikoistuneet myyntitilanteiden hiomiseen ja kehittämiseen, mihin on varattu meidän parhaat resurssit.
Alan kehityksen seuraaminen on ohjannut meitä kehittämään ja uudistamaan omaa toimintaamme innovatiivisuuden pitäessä tekemisen tuoreena.
Kokemuksesta muovautuneella vahvalla näkemyksellä löydämme kumppaneidemme ongelmien ratkaisuun optimaaliset toimintatavat.

Toivottu lopputulos vaativimmissakin projekteissa
- Kasvatettu monien aloittavien toimijoiden asiakasmääriä 10 000 asiakkailla
- Autettu palautteilla ja yhteisillä palavereilla kehittämään asiakashankintaprosessia, tuotetta tai palvelua
- Löydetty B2B yrityksille kokonaan uusia asiakkaita sekä saatu mukaan aiemmin tuloksetta tavoiteltuja asiakkaita